Головна > Україна > Уляна Супрун розповіла, як правильно скаржитися на лікарів
Уляна Супрун розповіла, як правильно скаржитися на лікарів27-03-2019, 15:18. Розмістив: redaktor |
Виконуюча обов’язки міністра охорони здоров’я Уляна Супрун розповіла українцям, як правильно скаржитися на лікарів за шкоду здоров’ю.![]() На своїй сторінці у “Фейсбуці” Уляна Супрун опублікувала алгоритм дій для пацієнтів, які опинилися в ситуації, коли їх здоров’ю або здоров’ю близької людини заподіяно шкоду. За словами Уляни Супрун, кожен пацієнт має право оскаржити неправомірне рішення і отримати компенсацію, якщо заподіяно шкоду здоров’ю. Відповідачем виступатиме роботодавець — заклад охорони здоров’я або лікар-ФОП. Оптимальний варіант, на думку Уляни Супрун, — це письмове звернення.
В заяві необхідно вказати: прізвище, ім’я, по батькові повністю; місце проживання; суть скарги; якщо ви хочете бути присутнім при розгляді звернення, потрібно це вказати; підпис і дату. З письмовою скаргою можна звернутися до головного лікаря медустанови. Якщо не вдалося вирішити ситуацію, телефонуйте на гарячу лінію уряду по телефону 15-45.
Уляна Супрун нагадує, що всі заяви розглядаються у відповідності з термінами, встановленими Законом України «Про звернення громадян»: – до 15 днів — звернення, які не потребують додаткового вивчення; – до 30 днів — звернення, які не потребують додаткового вивчення; – до 45 днів — звернення, вивчити обставини яких неможливо в 30-денний термін. В цьому випадку людина повинна обов’язково про це знати.
Повернутися назад |