Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Відділ обслуговування громадян по Рахівському району Тячівського об’єднане управління ПФУ інформує

З 1 листопада поточного року оновлено Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua), який працює вже понад 4 роки і є дієвою формою дистанційного обслуговування населення. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.
Користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:
отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
отримувати ідомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Пенсіонери – користувачі веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:
назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;
вид пенсії;
сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
Веб портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом! Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЄЦП).
Для реєстрації на веб-порталі ( в разі відсутності електронно цифрового підпису) необхідно прийти до відділу обслуговування громадян по Рахівському районі Тячівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської обл., за адресою: м. Рахів, вул. Миру, 34, 3-й поверх, кабінет № 3, та оформити заяву. Також, додаткову інформацію можна отримати за номером телефону 2-21-44. При собі треба мати паспорт та ідентифікаційний код. Після чого видається розписка про одержання заяви та реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою: portal.pfu.gov.ua, вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі», потрібно заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль. Далі на електронну адресу надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження, з веб-порталу, надходить повідомлення про успішне закінчення реєстрації.
Основна перевага веб-порталу – можливість постійного контролю за правильністю подання роботодавцями відомостей про Вас, а також регулярністю сплати ними внесків в зручний час та з будь-якого місця, де є Інтернет. Тобто завжди можна тримати на контролі де, коли і яку заробітну плату Вам офіційно нараховує роботодавець, чи сплачує при цьому усі необхідні податки для зарахування Вашого страхового стажу в повному обсязі та чи правильно зазначає Ваші персональні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер). Це стосується і самозайнятих осіб та фізичних осіб-підприємців, які можуть контролювати стан зарахування сплачених ними внесків відповідно до поданої звітності. Помилка роботодавця лише в одній букві або цифрі не дозволить Вам скористатися своїми даними та буде потребувати виправлення. Але все в житті постійно змінюється. Роботодавці, як фізичні так і юридичні особи, з часом закривають свою діяльність і не завжди надають документи до архіву.
Пенсія прийде непомітно, але тоді вже шукати архівні документи та вирішувати проблеми із колишніми роботодавцями буде проблематично, якщо взагалі можливо. А завдяки веб-порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів. Тобто, є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років.
Таким чином, як показує досвід, портал - це дуже зручно, власне з'явилась можливість контролювати своїх роботодавців і заздалегідь дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.
Шановні громадяни, скористайтесь перевагами, які надає веб-портал, вже зараз та заздалегідь потурбуйтесь про свою майбутню пенсію!




Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.